CryptanicaWeb

نرم افزار CryptanicaWeb چیست؟ چگونه از آن استفاده کنم؟

برنامه وب پیشرونده (PWA) شبیه یک وب سایت هست که می تواند مثل یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل یا ویندوز یا… باز شده و فعالیت کند  PWAها انعطاف‌پذیری وبسایت را با تجربه یک برنامه نصب شده، ترکیب می‌کنند.

مزیت این نرم افزار این است که بدون نیاز به اینترنت یا روی اینترنت ملی ایران هم کار می کند (البته برای آپدیت های جدید لازم هست به اینترنت ملی حداقل وصل باشید). به این ترتیب می توانید در صورتی که راهی برای دسترسی به کانال تلگرام یا آدرس های ما ندارید، با استفاده از این اپلیکیشن حتی روی اینترنت ملی به آخرین به روز رسانی های آدرس های سرور ها دست پیدا کنید.

CryptanicaWeb نمونه ای از یک PWA است. برای دسترسی راحت در کنار سایر برنامه های شما ظاهر می شود و بعد از نصب با سرعت بسیار زیادتری فعالیت می کند. برنامه CryptanicaWeb آدرس های سرور ها، همه نرم افزار های تحت پوشش کریپتانیکا و راهنمای نحوه استفاده از آن ها را در خود دارد و تجربه استفاده از وی پی ان بسیار خوبی برای شما می سازد.

فرآیند نصب CryptanicaWeb بسته به سیستم عامل و مرورگر وب شما متفاوت است.

ابتدا آموزش زیر را بخوانید و سپس جهت نصب و استفاده از اپلیکیشن به آدرس www.app.cryptanica.com بروید

نصب CryptanicaWeb در اندروید

آدرس app.cryptanica.com را در مرورگر گوگل کروم google chrome بزنید. سپس حتماً یک دقیقه یا بیشتر صبر نمایید تا پنجره ای در پایین صفحه بالا بیاید. سپس به طور خودکار در پایین صفحه یک گزینه بالا می آید، بر روی add to home screen یا “افزودن به صفحه اصلی” بزنید، . در پنجره باز شده بر روی add یا دکمه “افزودن” را فشار دهید. نرم افزار نصب شده است.

در صورتی که این گزینه برای شما به طور خودکار بعد از چند دقیقه صبر، نیامد نماد “سه نقطه” را در سمت راست بالا فشار دهید تا منو باز شود. Install app را انتخاب کنید. نرم افزار  CryptanicaWeb  اکنون نصب شده و در صفحه اصلی موبایل شما در دسترس است.

نصب CryptanicaWeb در iOS

نرم افزار فقط با استفاده از مرورگر وب سافاری در iOS قابل نصب است. ابتدا به آدرس سایت app.cryptanica.com در سافاری بروید. بر روی دکمه وسط پایین صفحه، علامت فلش از داخل مربع کلیک کنید و add home to screen را انتخاب نمایید. سپس در صفحه جدید باز شده بر روی add بزنید تا نرم افزار CryptanicaWeb نصب شود. نرم افزار اکنون در صفحه اصلی شما خواهد بود.

نصب CryptanicaWeb در کامپیوتر شخصی ویندوز یا مک

گوگل کروم و مایکروسافت اج در حال حاضر بهترین پشتیبانی را از PWA در ویندوز و مک او اس دارند. فرآیند نصب برای هر دو مرورگر بسیار مشابه است. ابتدا به آدرس app.cryptanica.com در مرورگر گوگل کروم یا ماکروسافت اج بروید. سمت راست نوار url یک دکمه برای نصب نرم افزار ایجاد می شود که با کلیک بر روی آن سپس کلیک بر روی گزینه install یا نصب کلیک کنید. همچنین، می‌توانید نرم افزار CryptanicaWeb را از منوی «سه نقطه» نصب کنید و کلیک بر روی install app رو بزنید تا نرم افزار بر روی دسکتاپ کامپیوتر شما نصب شود.

نحوه استفاده از CryptanicaWeb در همه پلتفرم ها

در صفحه اول “Home” شما انواع سیستم های عامل و انواع نرم افزار های فعال روی آن ها را می بینید. اندروید، آیفون، ویندوز، مک و لینوکس انواعی از سیستم های عامل هستن و نرم افزار های مربوط به هر سیستم عامل در باکس آن سیستم عامل قرار گرفته است. با کلیک بر روی هر کدام می توانید آن نرم افزار را نصب کنید. (یا به آدرسی هدایت می شود که از آن جا می توانید نصب کنید.)

در کنار هر نرم افزار با کلیک بر روی “Help” آموزش نرم افزار مربوطه را می بینید. در فایل آموزشی توضیح داده شده است که بر روی چه سیم کارت ها و شبکه هایی متصل می شود و تصاویر نصب و استفاده از آن قرار دارد.

در صفحه “server” آدرس های سرور های مربوط به هر نرم افزار را می بینید. در زیر هر آدرس، آخرین تاریخ میلادی و ساعت آپدیت آن قرار دارد. در صورتی که یکی از آدرس ها فعال نباشد منتظر تغییر آخرین ساعت باشید تا آپدیت آخر را بردارید. با کلیک بر روی دکمه “copy” آدرس مورد نظر کپی می شود و می توانید آدرس را در نرم افزار مربوطه جای گذاری کنید.

با کلیک بر روی سه خط سمت چپ نرم افزار می توانید در بالا تاریخ انقضا اکانت خودتون و دیگر امکانات نرم افزار رو ببینید.